loading...
♫ماکو موزیک ♫
حسین علی پور بازدید : 472 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

  عنوان : ته تنهایی

  خواننده: میثم ابراهیمی

  آلبوم: نبض

  ترانه سرا: نرگس جعفری

  آهنگساز: ساناز کریمی

  تنظیم: پویان اعتصامی

  انتشار : فروردین 1392

 

متن ترانه:

خودم با خودم آشتی می کنم

خودم با خودم هی به هم می زنم

من اونقدر تنها شدم بعد تو

که با سایه ام اینجا قدم می زنم

بدون بهونه بدون دلیل

برای خودم عطر و گل می خرم

مث آدم هایی که دیوونه ان

صدات می کنم اسمتو می برم

ته تنهایی همین جاست که میگن

این همون آخر دنیاست که میگن

خودم با خودم زندگی می کنم

خودم میگم و هی خودم می شنوم

دلم خیلی از دست دنیا پره

صدای تورو دیگه کم می شنوم

خودم با خودم درد و دل می کنم

تا از گریه، از غصه خوابم بره

می دونم نمی فهمی تو این اتاق

چقدر زندگی بی تو سخت می گذره

ته تنهایی همین جاست که میگن

این همون آخر دنیاست که میگن

 
 
 
نوع : MP3
اندازه : کم حجم
 
 
 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هواداران ماکو موزیک ، سایت رو با نام ماکو موزیک در وب خود لینک کنند کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد این سایت ( ماکو موزیک )در ستاد ساماندهی پایگاه اینترنتی ثبت شده است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با وجود کدام یک در سایت موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 263
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 404
  • بازدید ماه : 7,212
  • بازدید سال : 25,252
  • بازدید کلی : 177,810