loading...
♫ماکو موزیک ♫
حسین علی پور بازدید : 1457 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

 

khateresaz.ir

 

دانلود آهنگ “آتیشم بزن” از بابک جهان بخش

اهنگ پیشنهادی سایت قلبی خسته از تپیدن

دانلود اهنگ در ادامه مطلب 

khateresaz.ir

 

برگرد و آتیشم بزن

شاید یه راهی باشه که این فاصله کوتاه شه
قلب تو واسه یه ثانیه با حس من همراه شه
شاید یه راهی باشه تشویشمو کمتر کنی
یه عمر عاشق توام ، یه لحظه با من سر کنی
تو نیستی و بدون تو ، با گریه خلوت میکنم
دارم به صحبت کردنه با عکس عادت میکنم
تو نیستی و بدون تو ، دچار بی قراریم
بی تو از این سایه ها ، از خودم فراریم
برگردو آتیشم بزن ، کی گفته که من مانعم؟
تنها بذار ببینمت ، من به همینم قانعم
تو نیستی و این فاصله آتیش به جونم میزنه
تصور لبخند تو هرجا که هستم بامنه
هرجا که میرم با منه
شاید یه راهی باشه که باور کنی غرق توام
این اوج خواسته ی منه ، ببین چه کم توقعم
شاید یه راهی باشه تشویــشـمو کـمــتر کنی
یه عمر عاشق توام ، یه لحظه با من سر کنی
تو نیستی و بدون تو ، با گریه خلوت میکنم
دارم به صحبت کردنه با عکس عادت میکنم
تو نیستی و بدون تو ، دچار بی قراریم
کاش میفهمیدی چرا ، من از خودم فراریم
برگردو آتیشم بزن ، کی گفته که من مانعم؟
تنها بذار ببینمت ، من به همینم قانعم
تو نیستی و این فاصله ، آتیش به جونم میزنه
تصور لبخند تو هرجا که هستم با منه
هرجا که میرم با منه

 

برای دانلود با لینک مستقیم کلیک کنید :

دانلود آهنگ “آتیشم بزن” بابک جهان بخش | حجم = ۳/۰۲ مگابایت | مدت = ۳/۱۸ دقیقه | فرمت فایل = MP3

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هواداران ماکو موزیک ، سایت رو با نام ماکو موزیک در وب خود لینک کنند کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد این سایت ( ماکو موزیک )در ستاد ساماندهی پایگاه اینترنتی ثبت شده است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با وجود کدام یک در سایت موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 244
  • بازدید ماه : 3,902
  • بازدید سال : 17,940
  • بازدید کلی : 170,498