loading...
♫ماکو موزیک ♫
حسین علی پور بازدید : 1011 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (1)

 

مشاهده کد و متن آهنگ در ادامه مطلب

ThumbHandler (4)

عنوان : دوست دارم خدا

 خواننده: رضا صادقی

 آلبوم: همین

 ترانه سرا: پیوند شادخواب

 آهنگساز: رضا صادقی

 تنظیم: شجاعت شفایی

 انتشار: فروردین ۱۳۹۲

 

 

 

 

 

متن ترانه:

هرجا برم تو با منی واسم مث جون و تنی

دلت که میگیره فقط حرفتو با من میزنی

هر جا برم کنارمی فرقی نمیکنه کجا

فرقی نمیکنه چقدر فاصله باشه بین ما

چقد دوست دارم خدا، من چقد دوست دارم خدا

وقتی که می رقصم تو باد وقتی که میخندم با برگ

وقتی که میشم غرق در احساس بی تکرار مرگ

وقتی که بارون میشی و بی چتر میباری به من

میفهمم از آرامشت حس خوشی داری به من

چقد دوست دارم خدا من چقد دوست دارم خدا

وقتی که میچینم تو رو مثل یه گندم یا یه سیب

هم جنس آدم میشم و پر میشم از حسی عجیب

هر جا که هستم با منی، هر جا که باشی عاشقم

خوشحالم از این که واسه، این هم صدایی لایقم

هر جا برم کنارمی فرقی نمیکنه کجا

فرقی نمیکنه چقدر فاصله باشه بین ما

من چقد دوست دارم خدا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سارا در تاریخ 1392/12/17 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

خیلی آهنگ قشنگیه... من اولین بار از شبکه آی فیلم شنیدمش... الآنم میخوام بزارمش رو وبلاگم... خیلی ممنونم...شکلک
پاسخ : ممنونم نظر لطفتونه
پاسخ : ممنونم نظر لطفتونه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
هواداران ماکو موزیک ، سایت رو با نام ماکو موزیک در وب خود لینک کنند کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد این سایت ( ماکو موزیک )در ستاد ساماندهی پایگاه اینترنتی ثبت شده است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با وجود کدام یک در سایت موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 206
  • بازدید ماه : 3,864
  • بازدید سال : 17,902
  • بازدید کلی : 170,460