loading...
♫ماکو موزیک ♫
حسین علی پور بازدید : 988 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

baran ziadi آهنگ جدید باران به نام زیادی

 

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای باران به نام زیادی

۱۲۸-mp3

Baran – Ziadi

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

 بیا دوری کنیم از هم
بیا تنها بشیم کم کم
بیا با من تو بدتر شو
بیا از من تو رد شو
رد شو

ببین گاهی یه وقتایی دلم سر میره از احساس
نه میخوابم نه بیدارم از این چشمای من پیداست
تنم محتاج گرماته زیادی دل به تو بستم
هیچ دردی در این حد نیست من از این زندگی خستم
دلم تنگ میشه بیش از حد
دلم تنگ میشه بیش از حد
دلم تنگ میشه بیش از حد
دلم تنگ میشه بیش از حد

بیا دوری کنیم از هم
بیا تنها بشیم کم کم
بیا با من تو بدتر شو
بیا از من تو رد شو
رد شو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هواداران ماکو موزیک ، سایت رو با نام ماکو موزیک در وب خود لینک کنند کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد این سایت ( ماکو موزیک )در ستاد ساماندهی پایگاه اینترنتی ثبت شده است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با وجود کدام یک در سایت موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 273
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 414
  • باردید دیروز : 263
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 677
  • بازدید ماه : 7,485
  • بازدید سال : 25,525
  • بازدید کلی : 178,083