loading...
♫ماکو موزیک ♫
حسین علی پور بازدید : 509 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

   عنوان: این حقم نیست

  آلبوم: عاشقانه ها

  خواننده: احسان خواجه امیری

  ترانه سرا: روزبه بمانی

  ملودی: علیرضا افکاری

  تنظیم: هومن نامداری

  میکس و مسترینگ: امید حجت

 

متن آهنگ:

با همیم اما این رسیدن نیست

اون که دنیامه عاشق من نیست

با همیم اما پیش هم سردیم

این یه تسکینه این که هم دردیم

این حقم نیست این همه تنهایی وقتی تو اینجایی وقتی میبینی بریدم

این حقم نیست حق من که یه عمر با تو بودم اما با تو روز خوش ندیدم

تو یه شب میری قلب تو دریاست

بر نمیگردی چون دلت اون جاست

خیلی آشوبی خیلی درگیری

خیلی معلومه که داری میری

این حقم نیست این همه تنهایی وقتی تو اینجایی وقتی میبینی بریدم

این حقم نیست حق من که یه عمر با تو بودم اما با تو روز خوش ندیدم



 
 
 
نوع : MP3
اندازه : کم حجم
 
 
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هواداران ماکو موزیک ، سایت رو با نام ماکو موزیک در وب خود لینک کنند کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد این سایت ( ماکو موزیک )در ستاد ساماندهی پایگاه اینترنتی ثبت شده است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با وجود کدام یک در سایت موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 215
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 320
  • باردید دیروز : 263
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 583
  • بازدید ماه : 7,391
  • بازدید سال : 25,431
  • بازدید کلی : 177,989