loading...
♫ماکو موزیک ♫
حسین علی پور بازدید : 275 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

چی شد که سیگاری شدی ؟
 
یه شب بارون میومد… خیلی تنها بودم…!!!
 
چی شد که ترک کردی؟
 
یه شب بارون میومد… دیگه تنها نبودم…!!!
 
چی شد الکلی شدی و سیگار رو دوباره شروع کردی؟
 
یه شب بارون میومد… دوباره تنها شدم…!!!
 
چی شد آوردنت اینجا، بستریت کردن؟
 
یه شب بارون میومد… خیلی تنها بودم… تو خیابون دیدمش…
 
اون تنها نبود … !!!!!!!!!!!!

 

 

 

چی شد که سیگاری شدی ؟
 
یه شب بارون میومد… خیلی تنها بودم…!!!
 
چی شد که ترک کردی؟
 
یه شب بارون میومد… دیگه تنها نبودم…!!!
 
چی شد الکلی شدی و سیگار رو دوباره شروع کردی؟
 
یه شب بارون میومد… دوباره تنها شدم…!!!
 
چی شد آوردنت اینجا، بستریت کردن؟
 
یه شب بارون میومد… خیلی تنها بودم… تو خیابون دیدمش…
 
اون تنها نبود … !!!!!!!!!!!!
 
چی شد که سیگاری شدی ؟
 
یه شب بارون میومد… خیلی تنها بودم…!!!
 
چی شد که ترک کردی؟
 
یه شب بارون میومد… دیگه تنها نبودم…!!!
 
چی شد الکلی شدی و سیگار رو دوباره شروع کردی؟
 
یه شب بارون میومد… دوباره تنها شدم…!!!
 
چی شد آوردنت اینجا، بستریت کردن؟
 
یه شب بارون میومد… خیلی تنها بودم… تو خیابون دیدمش…
 
اون تنها نبود … !!!!!!!!!!!!
دل نوشته های تنهایی را بخوانید…
 
تنهایی این نیست که هیچکس اطرافت نباشه
 
این نیست که با کسی دوست نباشی
 
این نیست که آدمی گوشه گیر و منزوی باشی
 
این نیست که کسی باهات حرف نزنه
 
این نیست که هیچوقت نتونی خوشحال باشی
 
این نیست که کسی دوستت نداشته باشه
 
تنهایی، یه حس درونیه
 
تنهایی یعنی هیچکس نمیفهمه چقدر حالت بده…
 
http://hdan.blogfa.com/
 
 ســـیـــگارم چــه زیبا کام میدهد او تا صبح پیراهن سفیدش را برایم میسوزاند و من از لبــانش بوســـه ها میگیرم . چه لذتی میبرم از این رفاقت بی منت او از جان مایه میگذارد و من از عمـــــــــر
 
biqona tnx
 
خیالت راحت باشد چیزی نشده است…یک شکست عاطفی ساده….دوستش داشتم دوستم داشت..دوستش دارم دیگر دوستم ندار…مانده ام رفته…هستم ولی اون نیست…به همین سادگی …فقط ..فقــط یک نفر در این حوالی بدجوری….سیگاری شده
 
tnx safarkhani150
 
با یک نگاه…
با یک نفس شاید
مواظبم بودی
پس بگذار و بگذر
نگران من نباش
خواستی بیا و مرا ببین
من هنوز تکیه به دیوار دلواپسی ایستاده ام
 
 کسی هست آغوشش را،
شانه هایش را
به من قرض بدهد !
تا یک دل سیر گریه کنم؟!
بدون هیچ حرف و سوال و جواب و دلداری و نصیحتی ؟
 
جای تو خالی بود
جـــــــــای تـــــــــو …
عکس تو درطاقچه ی کوچک قلبم خندید
شعر دلتنگی من سخت گریست
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هواداران ماکو موزیک ، سایت رو با نام ماکو موزیک در وب خود لینک کنند کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد این سایت ( ماکو موزیک )در ستاد ساماندهی پایگاه اینترنتی ثبت شده است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با وجود کدام یک در سایت موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 1,652
  • باردید دیروز : 110
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,271
  • بازدید ماه : 6,294
  • بازدید سال : 24,334
  • بازدید کلی : 176,892